Thursday, May 20

lagi tentang borang tawaran kerja...

salam, maklumat terbaru. tadi ada call kak sharina and tnya.

1. kak sharina dah hantar dah semua maklumat yang diperlukan oleh KKM,SPA dan lembaga farmasi sperti borang prp, senarai budak yang dah lulus n etc.

2. kepada mereka yang nak buat clearance. memang boleh.TETAPI transcript tak siap lagi. transcript tu yang mengandungi result kita. dalam masa 2 minggu lagi baru siap. exact date tak tau lagi. nanti aku follow up.

3. Jadi bagi mereka yang nak pergi buat clearance dalam masa 2minggu ni. anda nanti perlu pergi lagi ke UIA kuantan untuk mendapatkan transcript anda keranaianya masih belum siap lagi. apabila ianya dah siap lepas 2 minggu,early mid june or mid june baru siap. tak silap aku time kita kerja kita kena bawa copy transcript.

So kepada mereka yang belum lagi nak pergi ke kuantan. dan ingin megelakkan pembaziran pergi banyak kali. lebih baik tunggu transcript siap dulu. then buat sekali gus. Buat clearance + ambil transcript dari one stop centre.

4. berkenaan kerja. sekarang bergantung kepada pihak SPA,KKM dan lembaga farmasi. diorang kena settlekan hal sesama diorang. seperti yang dihubungi semalam, pihak lembaga farmasi menyatakan mereka masih belum menerima senarai pelajar farmasi yang di lantik oleh SPA. jadi mereka pun terpaksa tunggu dulu. dah cukup maklumat semua, baru diorang boleh buat kerja

sekian terima kasih. info-info tambahan lain akan di update kemudian.



-Johan Jamarei-

0 Comments:

 

Followers

Fortified Fraternity Copyright © 2009