Wednesday, July 22

apa kata anda???

Re: industrial repOrt
Tuesday, July 21, 2009 10:52 PM
From:
This sender is DomainKeys verified
"kausar ahmad"
View contact details
To:
"hanan hayati"

please discuss with your coursemates and provide me the value. it must be agreed by all.

tq

2009/7/22 hanan hayati

Salam dr..

sorry if i just mail you rather than meet u directly...

i'm just asking..
would dr consider to reduce the penalty..
maybe 0.5 mark per day..
we really look forward your consideration dr..
thank yOu sOo much

best regards..
Hanan Hayati

-pOst ni kjap je..hee..sOwi..malas nk wt pnjg2..input lg penting..
sOoo..ape kate kOrg??

brO??
sis??

7 Comments:

Mohammad said...

Assalamualaikum...

Cuba Hanan dan rakan-rakan yg lain ceritakan, apakah sebab-sebab yang menyebabkan korang semua tak boleh nak siapkan report tu dlm masa yg ditetapkan?

Cuba ceritakan dengan jujur, matang dan professional, tanpa melibatkan emosional.

Bukan apa, pelbagai polemik telah timbul berkenaan dengan isu ini. So, cuba jelaskan kedudukan sebenar agar yang lain dapat mengerti dan memahami.

-Jauhi kontroversi-

Anonymous said...

assalamualaikum...
berminat pula dgn entry yg 1 ini.pada pendapat sy,pertimbangan berasaskan kematangan dan professionalism itu penting.
untuk buat keputusan dlm 1 kelompok(khususnya bila sudah berkeluarga nanti mungkin),manfaat bersama harus diambil kira.rugikah kita bertolenransi?rugikah mempermudah urusan kawan2?kalaupun di tangguh barangkali utk 2 mggu,di tolak ke markah bg yg telah siap awal?rugikah utk bersepakat bersama?

...manalah tahu,dgn mempermudah urusan ahli yg lain,urusan kita di masa depan lebih dipermudah,ilmu itu lebih diberkati.pendapat ini kelihatan berat sebelah....tapi sudikah semua...kita renung2kan bersama utk manfaat masa hadapan.
_camar putih_

Anonymous said...

mudah. setiap orang mempunyai kelebihan masing-masing. yang bijak can mempunyai kuasa memory tinggi tidak perlu risau tatkala exam sudah hampir. bagi yang tidak mampu mereka mungkin berusahauntuk berjaya dengan cara-cara lain seperti cuba menyiapkan report denagn awal. inilah kehidupan. masing- masing ada kelebihan. jadi fikirkanlah.adakah adil bagi semua orang?? atau adakah kita bersikap pentingkan survival diri masing-masing. ketika kita dalam keadaan selesa adakah kita memikirkan tentang mereka yang serba kekurangan.dua keadaan. ketika exam. ketika hendak hantar report. tapi objektif yang sama. mahukan markah semaximum yang boleh.(keadaan pun berbeza ketika report kita sering menyruh orang memikirkan tentang diri kita, tetapi ketika exam adakah kita hendak membantu kawan2 kita yang tidak mampu mencapai tahap pemahaman yang di kehendaki) tepuk dada tanya diri.

Anonymous said...

tak faham la ayat..

straight to the point lah..

berkias sampai tak faham maksud ayat....

hmm..

dah..bincang elok-elok la kalau ada apa-apa...bertentang mata..bukan di sini..kurang manis rasanya..

ini pendapat saya..

ray said...

slm,nk bg komen psl isu rpot.mmg part of this prob sbenany sbb suka btangguh keje,tp xbleh nk totally blame sbb cuti yg lps sume org bz ad yg br nk bt comunity post,apps esp tu those kotra pharma n ain medicare.lgpn dr.kausar sndri agk xkesah kalo nk hanta lewat aslkn sepakt,kalo ad yg submit awl apa impression dr kausar kt ktorg?emm xphm gak ap yg cik anonymous nk smpikn sokong sis ke bros hehehe...sori kalo komen nmpk mcm rude..but still hoping we find our mutual agreement nextime.pas ni bnyk lg rpot nk kn submit,jgn bt cmtu dh tau.sori once again

Anonymous said...

1 comment. rasanya tidak adil bagi yang hantar cepat. sebab ada di antara yang hantar cepat yang tak buat sebeberapa baik macam budak yang hantar lewat. ada pro dan con. yang buat lewat dapat more masa and boleh focus on polishing report anda. jadi mungkin markah hanya akan di tolak sebab hantar lewat. tapi yang hantar awal mungkin di tolak markah sebab tak sempurna report atau kemungkinan ada error dalam report.
adil kan?
jadi gunakanlah kelebihan masing-masing dan bersyukurlah
-dari budak kaca mata-

Anonymous said...

budak kaca mata dan anonymous yg pertama tu memang jenis yang siap awal report... so mestila dia xpuas ati kat hangpa yang anta lewat..dia mmg mcm tu.

 

Followers

Fortified Fraternity Copyright © 2009